Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Bank będzie musiał oddać klientom, którzy wzięli kredyty prawie 300 mln funtów

Bank Lloyds będzie musiał oddać około 600 tys. klientów prawie 300 mln funtów. Ma to związek z uchybieniami w procedurze dotyczącej długów hipotecznych.

Sprawa koncentruje się na sposobie, w jaki Lloyds wprowadzał w życie zasady odnoszące się do oszacowania trudności finansowych. Błąd sprawił, że część klientów została obciążona dodatkowymi kosztami. Do nieprawidłowości dochodziło w latach 2009-2016.

Oznacza to, że działania dyrektora generalnego banku Antonio Horty-Osorio, który pełni swoją funkcję od 2011 roku, zostaną prawdopodobnie poddane kontroli.

To kolejny skandal, który dotknął największego, brytyjskiego pożyczkodawcę. Wcześniej Lloyds musiał oddać klientom w sumie 17 mld funtów w związku z nieprawidłowościami przy sprzedaży Payment Protection Insurance (PPI).

Osoby, które nadpłaciły otrzymają średnio 350 funtów zwrotu. Nie muszą się kontaktować w tej sprawie z Lloyds, bank sam się zgłosi do pokrzywdzonych.
-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
13-latka brutalnie pobiła 40-letnią kobietę
 Czytaj następny artykuł:
Kolejne problemy na lotnisku w Birmingham - chaos i opóźnienia