Wiadomości
Bank będzie musiał oddać klientom, którzy wzięli kredyty prawie 300 mln funtów
Bank Lloyds będzie musiał oddać około 600 tys. klientów prawie 300 mln funtów. Ma to związek z uchybieniami w procedurze dotyczącej długów hipotecznych.
Sprawa koncentruje się na sposobie, w jaki Lloyds wprowadzał w życie zasady odnoszące się do oszacowania trudności finansowych. Błąd sprawił, że część klientów została obciążona dodatkowymi kosztami. Do nieprawidłowości dochodziło w latach 2009-2016.
Oznacza to, że działania dyrektora generalnego banku Antonio Horty-Osorio, który pełni swoją funkcję od 2011 roku, zostaną prawdopodobnie poddane kontroli.
To kolejny skandal, który dotknął największego, brytyjskiego pożyczkodawcę. Wcześniej Lloyds musiał oddać klientom w sumie 17 mld funtów w związku z nieprawidłowościami przy sprzedaży Payment Protection Insurance (PPI).
Osoby, które nadpłaciły otrzymają średnio 350 funtów zwrotu. Nie muszą się kontaktować w tej sprawie z Lloyds, bank sam się zgłosi do pokrzywdzonych.
czwartek, 27 lipca 2017 10:42
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Czytaj poprzedni artykuł: 13-latka brutalnie pobiła 40-letnią kobietę | Czytaj następny artykuł: Kolejne problemy na lotnisku w Birmingham - chaos i opóźnienia |