Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Pracownik Subway’a zdradza, których kanapek unikać za wszelką cenę

Internauta twierdzący, że jest pracownikiem Subway’a zachęcił innych użytkowników sieci, by zadali mu pytania dotyczące baru, w którym jest zatrudniony. Niektóre jego odpowiedzi były bardzo szczere.

Na portalu Reddit użytkownik o nicku subwayworkeruk został zapytany o to, które dania rekomenduje, a których należy unikać za wszelką cenę. Odpowiedział, że z daleka trzeba się trzymać od kurczaka chipotle i kurczaka teriyaki.

Pracownik wytłumaczył, że według zaleceń drób jest zdatny do spożycia przez dwa dni. Jednak reguła ta jest obchodzona, a termin wydłużany do czterech dni. Przez to znajdujące się w tych kanapkach mięso jest nieświeże.

Swoje trzy grosze do dyskusji dorzucił użytkownik ze Stanów Zjednoczonych, który w przeszłości był zatrudniony w Subway’u. Napisał, że w USA zalecenia mówią o pięciodniowym terminie przydatności do spożycia w przypadku kurczaka. Pracowników poinformowano, że po upływie pięciu dni, wystarczy zmienić datę i dalej sprzedawać to samo mięso. Ze względu na pracę zmianową i wpływ innych czynników nigdy nie było wiadomo ile dni tak naprawdę dany kurczak jest w sprzedaży (z reguły był to okres od pięciu do dziewięciu dni).

Amerykanin dodaje, że zrezygnował z pracy, gdy otrzymał upomnienie za to, że wyrzucił do kosza pięciodniowe mięso.

Ujawniono też, że używany do przygotowywania potraw drób nie składa się w 100 proc. z mięsa kurczaka – 16 proc. stanowią skrobia i woda.
-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Jedna piąta młodych z krajów strefy euro nie ma pracy
 Czytaj następny artykuł:
W Paryżu powstaną dwa nowe obozy dla imigrantów chcących wyjechać do UK