Wiadomości
„Wake Up Call” – następca Ice Bucket Challenge
Moda na Ice Bucket Challenge dopiero co się skończyła, a media społecznościowe już żyją nowym wydarzeniem. Wake Up Call to akcja Unicefu, która zachęca znanych ludzi do zamieszczania swoich zdjęć zaraz po przebudzeniu się – bez makijażu, fryzury i charakteryzacji.
Nowa kampania ma łączyć w sobie to, co najlepsze z Ice Bucket Challenge i popularnej wcześniej w tym roku akcji #nomakeupselfie, w ramach której należało opublikować własne zdjęcie bez makijażu. Wówczas Cancer Research UK zebrało miliony funtów w datkach.
środa, 08 października 2014 12:28
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Czytaj poprzedni artykuł: M6 zamknięta z powodu nielegalnych imigrantów | Czytaj następny artykuł: Rząd przeznaczy dodatkowe £100 milionów na bojlery i ocieplenia domów |
Gorące Tematy
Ryanair, Wizz Air, easyJet, Jet2, TUI i British Airways. Najnowsze zasad…
HMRC wydaje ważne ostrzeżenie dla milionów osób w Wielkiej Brytanii
Najtańszy supermarket w Wielkiej Brytanii. Można zaoszczędzić 31 GBP
Pełna lista lokali gastronomicznych o zerowej ocenie higieny w Birmingha…
Tak wyglądają nowe skanery na lotnisku w Wielkiej Brytanii. Bez ogranicz…