Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Tysiące osób nie miało dostępu do bankowości internetowej, w tym klienci Halifax i Lloyds

Tysiące klientów nie było dziś w stanie uzyskać dostępu do swoich kont bankowych w po awarii w Halifax, Bank of Scotland i Lloyds Bank.

Użytkownicy skarżyli się w mediach społecznościowych, że nie mogą uzyskać dostępu do swoich kont za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony internetowej.


Problemy zaczęły się o 10 rano w niedzielę, na stronie Down Detector pojawiło się tysiące zgłoszeń od niezadowolonych klientów.

Jeden z klientów Lloyds Bank napisał: „Nie mogę się zalogować na swoje konto lub po zalogowaniu się nie wyświetla moich kont”.

Wszystkie trzy banki są częścią Grupy Bankowej Lloyds, co oznacza, że ​​problem jest prawdopodobnie wewnętrzny i zostanie rozwiązany jednocześnie dla wszystkich trzech.


Odpowiadając klientowi na Twitterze, Bank of Scotland napisał: „Wiemy, że niektórzy klienci mieli wcześniej problem z bankowością internetową. Przepraszamy za to. Nasze usługi wróciły do ​​normy”.

Z kolei Lloyds napisał na Twitterze: „Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy klienci mieli problemy z bankowością internetową i naszą aplikacją. Jeśli problem się pojawia, proszę się wylogować i ponownie zalogować”.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Uchodźcy z Ukrainy sprzątają parki w Polsce - „Chcemy wyrazić wdzięczność ludziom, którzy nas przyjęli”
 Czytaj następny artykuł:
Rząd wprowadzi zmiany dotyczące długości trwania zajęć w szkołach w Anglii