Optyk

O zdrowiu, waszych doświadczeniach ze służba zdrowia w UK, pomoc w znalezieniu lekarzy...

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 27 lip 2013, 18:44 Re: Optyk

Odpowiadasz w wątku mrówka, że tak zacytuję:
mrowek napisał(a):(...)Poszedlem tu do Specsavers i zrobili mi badanie. Niestety mialem troche problemow z komunikacja (moj poczatkujacy angielski) szczegolnie kobieta ktora dobierala mi szkla (te zmiany soczewek) strasznie szybko mowila jak by specjalnie nie chciala sie dogadac. Byc moze wprowadzilem ja w blad podczas badania mowiac odwrotnie niz mialo to miejsce. To odbywalo sie tak szybko ze mysli nie moglem zebrac. Ok niewazne pewnie kazdy z Was byl w stresujacych sytacjach spowodowanych brakami w jezyku. (...)

więc guzik z pętelką obchodzi mnie Twój poziom angielskiego samoszczescie.
Odpowiadasz na jego problem i radzisz mu zrobić awanturę i zwalić winę na Specsaver.

Więc - zauważ tą belkę w swoim oku:
samoszczescie napisał(a):(...)
Typowo polskie to jest brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem i dopowiadanie sobie reszty


Trochę pokory.

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2527
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

MężczyznaPostNapisane przez firma-arek » 28 lip 2013, 08:02 Re: Optyk

mrowek, powinieneś mieć 30 dni na reklamację, sprawdź na paragonie lub w papierach, które dostałeś, powinno być wszystko napisane.
Ja w vision express reklamowałem ostatnio okulary 4 razy teraz mam dobrane perfekcyjne.

To że masz słaby angielski, powinno dać znać sygnały okuliście(optykowi) aby poświecił Ci więcej czasu i miał pewność że okulary są faktycznie dobrze dobrane. Ostatecznie to okulista składa podpis na recepcie i bierze za nią odpowiedzialność.

Wracaj i składaj reklamację - poproś tylko o innego optyka, który nie zrobi badań na odwal.

firma-arek
Początkujący
 
 
Posty: 48
Dołączył: 14 gru 2012, 23:59
Reputacja: 12
Neutralny

KobietaPostNapisane przez malaroksi » 28 lip 2013, 09:41 Re: Optyk

Warto wrócić z kimś kto rozmawia płynnie po angielsku i spokojnie wszystko wyjaśnić, nie zwalać winy na nikogo ani nie robić awantury , tylko powiedzieć , że okulary są źle dobrane i prosisz o ponowne dobre dobranie, czyli tak jak firma-arek, napisał, złożyć reklamację. Lepiej spokojnie wyjaśnić nawet przeprosić i odwrócić całą sytuację w żart, niż pokazywać prostacki chamski sposób, typu ,najechać na pracownika, że to jego zasrany obowiązek, że jest rasistą itd. Na pewno się uda spokojnie wszystko odkręcić . Powodzenia.
Avatar użytkownika
malaroksi
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2759
Wiek: 44
Dołączyła: 6 lip 2008, 13:53
Lokalizacja: West Bromwich
Reputacja: 170
SzanowanySzanowany

PostNapisane przez Guest » 28 lip 2013, 09:52 Re: Optyk

Kurcze az mi teraz glupio bo moj watek spowodowal awanture co nie bylo zamierzeniem. Gdybym znal plynnie angielski to nie bylo by problemu. Pewnie osoba ktora mnie badala rowniez inaczej by podchodzila do badania gdyby nie musiala kilka razy powtorzyc ze mam patrzec np teraz do gory :) . Jak napisalem wczesniej to w duzej mierze moja wina. Przyjchalem do tego kraju i musze sie dostosowac i czasami poniesc konsekwencje. To nie ich wina ze nie znam ich jezyka. Bylem w innym miescie w tej firmie z osoba potrafiaca plynni mowic. Sprawdzili mi bezplatnie okulary czy nie zostalo cos zle wykonane i w ogole byli bardzo mili. Ponoc badanie powtorza bezplatnie tylko musze sie zglosic tam gdzie je robilem. Wiec pojde w poniedzialek i bede wszystko wiedzial.

Na koniec dla rozluznienia atmosfery... mam juz idealne okulary w ktorych widze tak jak bym tego oczekiwal. Kupilem wczoraj w Funciaku za 1Ł :)

Guest
 
 

KobietaPostNapisane przez Mirella21 » 28 lip 2013, 20:41 Re: Optyk

no niestety pan Adam nie poosiada umiejetnosci czytania ze zrozumieniem i rozumienia tego co czyta-dosc czesto :D

pozdrawiam :D :D :D

Mirella21
Raczkujący
 
 
Posty: 66
Dołączyła: 3 maja 2012, 22:53
Reputacja: 24
Pokojowy

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 1 sie 2013, 08:20 Re: Optyk

mrowek widzę, że masz prawidłowe podejście do tematu :) I najważniejsze, że wszystko zdąża w prawidłowym kierunku. Te funciakowe okulary wyrzuć jak tylko dostaniesz swoje okulary. Większym prawdopodobieństwem jest to, że Ci bardziej popsują wzrok. Okulary to nie tylko "szkła w oprawce". Te funciakowe nie biorą pod uwagę chociażby rozstawu źrenic o ewentualnym astygmatyźmie czy innych wadach nie wspominając.
malaroksi no właśnie niektórzy nie potrafią tego zrozumieć wciąż przesyceni jadem wywiezionym z kraju, i czyhający tylko na okazję komu by tu...
Mirella21 a co masz do powiedzenia w temacie? Nic? to po co się odzywasz? A z mojej oceny wątku to jestem jednym z tych co właśnie zrozumieli od początku o co biega. Zresztą, dyskusja z Tobą byłaby off-topem, więc - nie kontynuuję.

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2527
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

PostNapisane przez Guest » 1 sie 2013, 12:28 Re: Optyk

Wiec cala sprawa sie zakonczyla pozytywnie. Badanie zostalo powtorzone i okazalo sie ze faktycznie wyszlo inaczej. Zaproponowali mi nawet zwrot wszystkich pieniedzy. Pozniej jednak zasugerowali ze zrobia nowe szkla i zobacze. Za tydzien mam do odbioru. Jak bedzie zle to zwroca wszystkie koszty. Oczywiscie wszystko odbylo sie teraz bezplatnie. Jestem w szoku i zwracam honor firmie Specsavers. Okulary w funciaku kupilem tylko dla zabawy i testow. Dziekuje za wszystkie rady i dam znac jak juz odbiore okulary. Pozdrawiam

Guest
 
 

MężczyznaPostNapisane przez AdamBoltryk » 2 sie 2013, 23:29 Re: Optyk

Super!
Świetnie, że wszystko wyszło na prostą :)

Pozdrawiam

AdamBoltryk
Wtajemniczony
 
 
Posty: 2527
Dołączył: 6 gru 2008, 12:19
Reputacja: 183
SzanowanySzanowany

Poprzednia strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Ostatni post
Powrót do ZDROWIE