Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Tesco wprowadza duże zmiany w oznakowaniu cen na półkach supermarketów

Tesco, jeden z gigantów rynku supermarketów, ogłosił wprowadzenie ważnej zmiany, która ma na celu pomoc klientom w oszczędzaniu pieniędzy.

Od teraz na etykietach cenowych produktów objętych programem Clubcard, pojawią się ceny jednostkowe.


Ta zmiana ma ułatwić klientom porównywanie podobnych produktów o różnych rozmiarach i wybieranie najlepszych ofert.

Cena jednostkowa produktu, która zazwyczaj jest wyświetlana obok jego ceny, może być teraz łatwo dostępna również dla cen promocyjnych Clubcard.

Do tej pory ceny jednostkowe pojawiały się tylko przy oryginalnych cenach produktów, nie zaś przy obniżonych cenach Clubcard.


Tesco poinformowało, że wprowadzenie cen jednostkowych na produkty promowane w ramach Clubcard jest już w trakcie realizacji we wszystkich 2866 sklepach sieci oraz będzie dostępne również dla klientów robiących zakupy przez stronę internetową Tesco.

Grupa konsumencka Which?, która jako pierwsza zauważyła tę zmianę, przyjęła ją z zadowoleniem. Rocio Concha, dyrektor ds. polityki i rzecznictwa w Which?, stwierdziła, że kampania na rzecz jaśniejszego oznakowania cen, szczególnie w czasie kryzysu kosztów utrzymania, ma na celu ułatwienie klientom znajdowanie najlepszych ofert wartościowych.

Zmiana ta jest odpowiedzią na wcześniejsze zarzuty grupy Which? wobec Tesco dotyczące mylącego oznakowania cen, które mogło stanowić „wprowadzające w błąd praktyki” zgodnie z przepisami o ochronie konsumentów przed nieuczciwymi praktykami handlowymi z 2008 roku.

Tesco odpowiedziało, że ich oznakowanie cen zostało „oficjalnie zatwierdzone” przez organy nadzoru rynku po ich przeglądzie promocji cen Clubcard, wyrażając jednocześnie rozczarowanie „bezpodstawnymi” zarzutami grupy Which?.


Program Clubcard Tesco pozwala klientom zdobywać punkty za zakupy, które mogą być zamieniane na vouchery na zakupy żywnościowe lub inne schematy partnerskie.

Posiadacze karty lojalnościowej mogą również korzystać z niższych cen na ponad 8000 produktów dzięki cenom Clubcard, co średnio pozwala zaoszczędzić im 351 GBP rocznie na zakupach.

Tesco ostrzega również tysiące klientów, że mają oni kilka tygodni na wykorzystanie voucherów Clubcard o wartości 18 milionów GBP, zanim stracą je na dobre.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
Tysiące pracowników w UK otrzyma 4521 GBP dodatku do emerytury
 Czytaj następny artykuł:
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany w systemie zasiłków