Wiadomości
Kary dla firm nękających mieszkańców UK wiadomościami marketingowymi
Brytyjski rząd stworzył nowe przepisy, w myśl których firmy bombardujące obywateli niechcianymi telefonami i wiadomościami marketingowymi będą zagrożone karą w wysokości nawet 500 tys. funtów.
Nowe prawo zostanie ogłoszone jutro. Dzięki niemu łatwiej będzie nakładać kary na uciążliwe dla Brytyjczyków firmy. Organ nadzorujący telekomunikację zanim zdecyduje się na taki krok już nie będzie musiał udowadniać takiemu przedsiębiorstwu, że jego działania mają niekorzystny wpływ na osoby, do których się dzwoni - pisze Daily Mail.
Sekretarz ds. kultury poinformował, że działał na rzecz zmian, gdy dowiedział się, że ze względu na ogromną częstotliwość niechcianych wiadomości i połączeń, 6 na 10 osób nie chce nawet odbierać własnego telefonu.
W ubiegłym roku Information Commissioner’s Office otrzymało 175 tys. skarg odnośnie uciążliwych połączeń i wiadomości marketingowych. Grupa konsumencka Which? podała, że do 4 na 5 osób regularnie dzwonią różne firmy, a jedna trzecia klientów czuje się wręcz zastraszana.
środa, 25 lutego 2015 07:04
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Czytaj poprzedni artykuł: Bezdomny Polak gra w hitowym przedstawieniu Royal Exchange Theatre w Manchesterze | Czytaj następny artykuł: Video: Kradnie pieniądze z portfela swojej 85-letniej podopiecznej |
Gorące Tematy
Wielka Brytania przygotowuje się na historyczną falę upałów
Mieszkancy Wielkiej Brytanii otrzymują 442 GBP na zakupy spożywcze. Wie…
Duży bank wydaje pilne ostrzeżenie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii pla…
Ambasada RP w Wielkiej Brytanii wydaje ważne ostrzeżenie dotyczące podró…
Saharyjski upał o temperaturze 35°C w Wielkiej Brytanii? Met Office wyja…